Aktualne prace domowe dla S2 1 C

Zadanie na Sep 29, 2018 Dodano Sep 25, 2018, Dodał: Rokosz Joanna j. polski

1. Cwicz piosenki do pasowania na ucznia rozdane na ostatniej lekcji** 2. Cwiczenia str. 13** 3. Dla chetnych - wybierz sie z rodzicem na spacer i przynies do szkoly "dary natury" - kasztany, kolorowe liscie, zoledzie itp** ***Przypominam ze 6-go pazdziernika jedziemy na przedstawienie. Szczegoly podam w najblizsza sobote. ***Lekcji w tym dniu nie bedzie.***


Zadanie na Oct 06, 2018 Dodano Sep 30, 2018, Dodał: Rokosz Joanna j. polski

1. Naucz sie 2 wierszy wklejonych do zeszytu - "Powiewa flaga" oraz "Pierwszaki". Wiersze i piosenki cwiczymy w szkole jednak dzieci potrzebuja takze cwiczyc w domu. Prosze powtarzac rowniez piosenki rozdane wczesniej, nie wszystkie dzieci je jeszcze znaja. Pasowanie na ucznia 20-go pazdziernika, zostaly nam tylko 2 soboty!*** 2. Cwiczenia str. 17*** 3. Religia str. 17


Zadanie na Oct 07, 2018 Dodano Oct 08, 2018, Dodał: Rokosz Joanna j. polski

Na ostatniej lekcji nie przerabialismy nowego materialu, ze wzgledu na nieobecne dzieci. Zrobilismy duzą powtorke o samogloskach. *** Dzieci ktorych nie bylo - prosze powtorzyc wszystkie samogloski. Na nastepnej lekcji poznamy dwie pierwsze spolgloski i zaczynamy czytanie!*** Bedziemy czytac z elemantarza jak rowniez z ksiazeczek z poziomu 1 "Czytam sobie" oraz "Juz czytam bez mamy". Zauwazylam ze niektore dzieci juz calkiem dobrze czytaja, z czego sie bardzo ciesze!!!**** Powtarzalismy wiersze i piosenki do pasowania na ucznia. Prosze cwiczyc takze w domu, niektore dzieci potrzebuja wiecej pracy. Szczegolnie prosze cwiczyc wiersz "Pierwszaki" - nasza klasa bedzie go mowic sama. *** Przypominam ze pasowanie juz 20-go pazdziernika - pasowanie bedzie rano i w tym dniu nie bedzie juz zajec szkolnych. Prosze aby dzieci w tym dniu ubraly sie odswietnie - elegancko - bialo-czarno/granatowo. Za tydzien podam jeszcze dokladna godzine pasowania. *** Zycze milego tygodnia! pani Asia


Zadanie na Oct 20, 2018 Dodano Oct 15, 2018, Dodał: Rokosz Joanna j. polski

Zadanie na za 2 tygodnie 10.27*** 1. Cwicz czytanie - Elementarz str. 21-23. Prosze nie robic zaleglosci, czytac z dziecmi jak najczesciej. Prosze niech dzieci nie ucza sie czytanek na pamiec, ale niech regularnie cwicza technike czytania. To nie musi byc elementarz. *** 2. Cwiczenia str. 21*** 3. W zeszycie narysuj cos na literke "L" lub "S" - podpisz na jaka literke jest dana rzecz. *** 4. Religia str. 19 W najblizsza sobote bedzie pasowanie na ucznia. Prosze niech dzieci przyjda do klasy o 9.30. Ok 10.15 rozpoczniemy pasowanie na jadalni. Zapraszamy rodzicow, babcie, dziadkow, rodzenstwo:) Prosze zeby wszystkie dzieci ubraly sie w tym dniu elegancko - bialo- czarno/granatowo. W tym dniu nie bedzie juz zajec lekcyjnych. Prosze sprawdzac maila, jakby sie cos zmienilo lub mialabym wiecej informacji do przekazania, gdyz na tej stronie nie mozna dodawac/edytowac tekstu. *** Zycze milego tygodnia!


Zadanie na Oct 27, 2018 Dodano Oct 26, 2018, Dodał: Rokosz Joanna j. polski

Osoby ktore nie dostaly jeszcze upominkow z okazji Pasowania na Ucznia (dyplom, mapa, ciasteczko, zeszyt) - prosze sie do mnie zglosic w najblizsza sobote. Gratuluje wszystkim uczniom!:) Zadanie domowe - tak jak pisalam ostatnio.


Zadanie na Nov 20, 2018 Dodano Nov 19, 2018, Dodał: Rokosz Joanna j.polski

W najblizsza sobote nie ma zajec! Zadanie domowe na za 2 tygodnie: 1. Osoby ktore nie byly przygotowane do lekcji o zainteresowaniach - prosze przygotowac sie na nastepna lekcje*** 2. Cwiczenia str. 37 (nie trzeba nosic 2 zeszytow - ale prosze aby dzieci zawsze mialy jeden zeszyt! Sa dzieci ktore do tej pory nie maja zeszytu! (tego w cienkie linie do kaligrafii). Niedlugo zaczynamy dyktanda! Wiecej o dyktandach napisze w nastepnym poscie lub mailu.*** 3. Cwicz czytanie str. 37-39.*** 4. Religia str. 25, dla chetnych rowniez 26.


Zadanie na Jan 19, 2019 Dodano Jan 14, 2019, Dodał: Rokosz Joanna j. polski

1. Zapraszam na wywiadowke z najblizsza sobote na godz. 3.30!** 2. Kto ma w domu - przyniesc kolorowy pier, nozyczki, moga byc jakies ozdoby typu naklejki. Bedziemy robic laurki dla babci i dziadzia.** 3. Cwicz czytanie Elem. str. 49-51 oraz cw. str 49. 4. Religia str. 31 i 32.


Zadanie na Feb 02, 2019 Dodano Jan 28, 2019, Dodał: Rokosz Joanna j. polski

Dziekuje wszystkim rodzicom za przybycie na wywiadowke. jakby jeszcze ktos chcial ze porozmawiac indywidualnie o swoim dziecku to prosze do mnie napisac. Mozemy sie umowic po lekcji lub na rozmowe telefoniczna. ****Jeszcze raz zapraszam na zabawe dla rodzicow! Dobra zabawa, polska muzyka, pyszne jedzenie i szczytny cel! ***Dziekuje dzieciom i rodzicom ktorzy wyslali prace na konkurs. Jeszcze jest czas jakby ktos sie jeszcze zdecydowal. ***1. Cwiczenia str. 53 2. Cwicz czytanie str. 54-55 3. Religia str. 37


Zadanie na Feb 09, 2019 Dodano Feb 04, 2019, Dodał: Rokosz Joanna j. polski

1. Cwiczenai str. 57 (plus przygotuj sie do dyktanda tak jak podane na stronie) 2. Cwicz czytanie -Elementarz str. 58-59 3. Religia str. 39


Zadanie na Feb 16, 2019 Dodano Feb 12, 2019, Dodał: Rokosz Joanna j. polski

1. Prosze sprawdzac dzieciom zeszyty. Niektore dzieci nie maja poprawionych dyktand od poczatku roku (jesli jest duzo bledow lub dyktanda w ogole nie da sie odczytac wtedy pisze pod dyktandem "Napisz jeszcze raz w domu" - prosze o uzupelnienie tego. Poznalismy juz wiekszosc glosek dlatego od przyszlego tygodnia zaczynamy zapisywanie lekcji i tematu w zeszycie. 2. Cwiczenia str. 61 (wyjatkowo w tym tygodniu nie bedzie dyktanda z tej strony na lekcji - ale prosze podyktowac to dyktando dziecku w domu do zeszytu (jesli jest potrzeba - najpierw na brudno) - bede oceniac. 3. Cwicz czytanie str. 61 i 63 4. Religia str. 41


Zadanie na Feb 23, 2019 Dodano Feb 17, 2019, Dodał: Rokosz Joanna j. polski

1. Cwiczenia str. 65 (bedzie dyktando na lekcji) 2. Wiele dzieci nie bylo przygotowanych z ostatniej czytanki na str. 63 - prosze sie jeszcze raz przygotowac. Dodatkowo prosze powtorzyc slowka ze str. 60, 62 i 64. 3. Religia str. 43


Zadanie na Mar 02, 2019 Dodano Feb 25, 2019, Dodał: Rokosz Joanna j. polski

W najblizsza sobote mamy zabawe karnawalowa dla dzieci. Dzieci przychodza do szkoly przebrane. Nie trzeba przynosic lunchu - bedzie pizza. Po zabawie mamy normalne lekcje. *** 1. Cwiczenia str. 69 2. Cwicz czytanie - Elementarz str. 67 3. Religia str. 57


Zadanie na Mar 09, 2019 Dodano Mar 03, 2019, Dodał: Rokosz Joanna j. polski

Zabawa byla wspaniala, dzieci pieknie sie bawily! Wyslalam kilka zdjec na maila:) 1. Cwiczenia str. 73 (bedzie dyktando) Prosze cwiczyc czytanie. Niektore dzieci czytaja plynnie, inne potrzebuja jeszcze wiele pracy. Bede sie kontaktowac indywidulanie z tymi rodzicami, ktorych dzieci potrzebuja wiecej pracy i ustalimy plan dzialania. Zalezy mi aby WSZYSTKIE dzieci czytaly bez problemu do konca 1 klasy!


Zadanie na Mar 16, 2019 Dodano Mar 15, 2019, Dodał: Rokosz Joanna j. polski

1. Cwiczenia str. 77 (zawsze jesli jest podane na stronie dyktando prosze aby dzieci byly przygotowane - w ostatnia sobote wszystkie dzieci byly przygotowane - gratuluje!) 2. Elementarz str. 68 i 69 - cwicz czytanie 3. Religia str. 45


Zadanie na Mar 23, 2019 Dodano Mar 18, 2019, Dodał: Rokosz Joanna j. polski

1. Cwiczenia str. 81 2. Elementarz str. 70-71 - cwicz czytanie 3. Religia str. 47 Prosze zdawac modlitwy. Nie zostawiac wszystkiego na koniec. 4. Powtorz spolgloski miekkie - wymowe - ś/si, ć/ci ź/zi, ń/ni


Zadanie na Mar 30, 2019 Dodano Mar 25, 2019, Dodał: Rokosz Joanna j. polski

1. Prosze przyniesc kartke z bloku, kredki, mazaki, jesli ktos ma jakies wiosenne naklejki - bedziemy robic wiosenne prace plastyczne. 2. Cwiczenia str. 85 3. Elementarz str. 72-73 4. Jeszcze raz powtorzyc wymowe spolglosek miekkich. 5. Religia str. 53


Zadanie na Apr 06, 2019 Dodano Mar 31, 2019, Dodał: Rokosz Joanna j. polski

Na dzisiejszej lekcji dzieci dowiedzialy sie wiele o Juliuszu Slowackim - patronie naszej szkoly. Dzieci zapamietaly ze Slowacki byl poeta, ze byl Polakiem, ze musial emigrowac z Polski do Francji. Niektore dzieci zapamietaly ze majac 5 lat Slowacki stracil tate, inne ze bardzo kochal mame do ktorej caly czas pisal piekne listy z Francji. Ze Bardzo tesknil za Polska i za swoja mama. Bylismy rowniez u pani dyrektor ktora opowiedziala nam ciekawostki z jego zycia i pokazala rekwizyty oraz portret (obraz). Rozdalam dzieciom kolorowanke - portret Slowackiego. Dzieci wiedza ze maja przygotowac plakat pt. "Co wiem o Juliuszu Slowackim" i zamiescic tam kilka faktow z jego zycia - mozna narysowac/wkleic flage lub orla Polski na znak ze byl Polakiem, mozna wkleic pokolorowana kolorowanke ktora rozdalam w klasie itp. Moze byc na duzym plakacie typu poster, na kartonie lub na zwyklej kartce z bloku. Mozna przykleic cytaty z jego wierszy itp. Lub jeszcze lepiej napisac jakis krotki cytat. *** Kto ma- prosze rowniez przyniesc medale ktore dzieci dostaly na pasowanie na ucznia. **** Za tydzien nie ma dyktanda. *** Cwiczenia str. 89.*** Cwicz czytanie str. 76-77*** Religii nie bylo. Zycze milej niedzieli i calego tygodnia!


Zadanie na Apr 13, 2019 Dodano Apr 07, 2019, Dodał: Rokosz Joanna j. polski

1. Za tydzien sniadanie wielkanocne! Sniadanie przewidziane jest w godzinach 12.45-13.30. Odbedzie sie na jadalni, kazda klasa bedzie miala swoj stol. Ze wzgledu na ograniczone miejsce na jadalni (beda tam wszystkie klasy w tym samym czasie), jest prosba aby zostali tylko rodzice ktorzy pomagaja w przygotowaniach. 2. Dzis mielismy konkurs o Slowackim z nagrodami! Prosze zapytac dzieci co zapaietaly z zycia Slowackiego:) 3. Cwiczenia str. 93 4. Elementarz str. 79-81 5. Religia str. 51


Zadanie na Apr 27, 2019 Dodano Apr 14, 2019, Dodał: Rokosz Joanna j. polski

Dziekuje wszystkim Rodzicom za zorganizowanie Wielkanocnego Sniadania dla dzieci! Szczegolnie dziekuje mamusiom i tatusiom z trojki klasowej oraz wszystkim tym, ktorzy byli obecni przy "sniadaniu" i zajeli sie cala organizacja! Zostaly sztucce i talerze po sniadaniu, prosze sie do mnie zglosic po odbior. Choc mielismy niewiele czasu, bardzo chcialam przerobic nowa lekcje, w przeciwnym razie nie zdazylibysmy z wszystkimi gloskami do konca roku. Zostaly nam tylko 2 soboty nauki!!! Az trudno w to uwierzyc! Za tydzien Wielka Sobota - nie ma szkoly! 1. Cwiczenia str. 97 (plus dokonczyc cwiczenia z ksiazki jesli ktos nie skonczyl) 2. Cwicz czytanie str. 84-85 3. Religia str. 49 Zycze wszystkim wesolych i zdrowych Swiat Wielkanocnych!


Zadanie na May 11, 2019 Dodano Apr 28, 2019, Dodał: Rokosz Joanna j. polski

Przypominam ze za tydzien (05/04/19) nie ma lekcji.***Dzieci ktore jada z rodzicami na parade - spotkanie w szkole o 9.15, o godz. 9.30 wyjazd.*** Za 2 tygodnie prosze aby mamusie odebraly dzieci. Prosze przyjsc na 3.45 - dzieci przygotowaly male wystapienie z okazji dnia mamy. Prosze aby kazde dziecko mialo kartke z kolorowego bloku/blok/lub zwykla kartke z bloku rysunkowego, kredki/mazaki, nozyczki. Cwiczenia str. 101, Elemantarz str. 88-89, Religia str. 56


Zadanie na May 11, 2019 Dodano May 06, 2019, Dodał: Rokosz Joanna j. polski

Poniewaz na ostatniej lekcji bylo zastepstwo - nie ma zadania domowego.*** Prosze, aby dzieci przyniosly kolorowy papier lub biala kartke/blok, mazaki, nozyczki, kredki. *** Zapraszam mamusie po odbior dzieci! Spotykamy sie w klasie o 3.45. Dzieci przygotowaly wierszyk i piosenke:) Za 2 tygodnie, w sobote 18 maja - lekcje od 11.30 do 2.00 a nastepnie rozdanie swiadect w klasie.


Zadanie na May 18, 2019 Dodano May 12, 2019, Dodał: Rokosz Joanna j. polski

Dziekuje za przybycie na wystep dzieci z okazji Dnia Mamy! Zycze wszystkim Mamusiom wspanialego dnia! Za tydzien lekcje rozpoczynamy o 11.30 i konczymy o 2.00. O 2.00 spotykamy sie w klasie na rozdaniu swiadectw i podsumowaniu roku. Do zobaczenia!


© Juliusz Slowacki Polish School 2019 All rights reserved. Szkoła posiada akredytacje Illinois State Board of Education